ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΕΓΓΥΗΣΗ

Γενικοί Όροι Επιστροφών
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αποστολής τους, με επιστροφή στο eshop.
Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέρα της αρχικής τους και να βρίσκονται στην συσκευασία τους.
Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο, να ενημερώσετε με email για την επιστροφή. Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα, καθώς επίσης τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με άλλο είδος ή χρώμα ή να γίνει επιστροφή χρημάτων. Σας επιστρέφουμε το ποσό της αξίας του προϊόντος. Τα έξοδα επιστροφής courier επιβαρύνουν τον πελάτη.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και δεν μπορεί να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους. Οι αγορές που έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα, αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά. Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Η διεύθυνση επιστροφών είναι «Like IT» Ηρακλής Φ. Κωνσταντινίδης,  Βοσπόρου12, 54454, Θεσσαλονίκη.

Επιστροφή προϊόντος στην εταιρία
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά μαζί μας στο info@like-it.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής τους.

Επιστρέψτε το δέμα στην έδρα μας στην διεύθυνση Βοσπόρου 12, 54454, Θεσσαλονίκη.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Όλα τα προϊόντα περνάνε από ποιοτικό έλεγχο. Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα και το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
– Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2314 312987 ή στείλτε e-mail στο info@like-it.gr
– Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα εξαρτηθεί από τον τρόπο πληρωμής με τον οποίο έγινε η αρχική αγορά. Δηλαδή, η πληρωμή με αντικαταβολή + παραλαβή από έδρα μας θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής, η πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα θα επιστραφεί στην κάρτα σας και ομοίως η πληρωμή με PayPal θα επιστραφεί στον PayPal λογαριασμό σας.

Επιστροφή χρημάτων
Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ’ όσον είχατε πληρώσει με  αντικαταβολή.

Ποσό επιστροφής
Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.

Επιστροφές
Στην «Like IT θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να είναι 100% ευχαριστημένοι από τις αγορές τους και τα προϊόντα μας. Στην περίπτωση όμως που το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό ή διαφέρει με αυτό που είδατε στο website, είτε στην εικόνα, είτε στην περιγραφή του, μπορείτε να το επιστρέψετε.
Επιπλέον, ενδέχεται λόγω του εύθραυστου ορισμένων προϊόντων να προκληθεί ζημιά σε αυτά. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλείστε να μην τα πετάτε και να ακολουθήσετε την κατωτέρω διαδικασία. Για την ταχύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας, συστήνουμε να ελέγχετε τα προϊόντα , αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας.
Τέλος, έχετε το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης.

Για να ενεργοποιήσετε τη διαδικασία επιστροφής, θα πρέπει αρχικά να μας ενημερώσετε με email ή τηλεφωνικώς για το αίτημα σας, να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα Επιστροφής/Υπαναχώρησης (εδώ) καθώς και να αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος υποδεικνύοντας τον λόγο.

Μόλις παραλάβουμε τις φωτογραφίες και αξιολογηθεί η αιτία, το προϊόν θα πρέπει να σφραγιστεί/πακεταριστεί προς αποστολή σε εμάς. Με την παραλαβή του προϊόντος και βεβαίωσης ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση, θα το αντικαταστήσουμε ή θα επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό της αξίας του στο λογαριασμό σας.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία)
  • Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα παράδοσης του προϊόντος (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Δώστε μεγάλη προσοχή στους χρόνους ειδοποίησης, αναφοράς, επιτρεπομένων προθεσμιών επιστροφής καθώς και των εγγυήσεων.

Ιδιαίτερες περιπτώσεις

Εκπτώσεις
Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε προϊόν σε προσφορά και να το αντικαταστήσει με ένα άλλο προϊόν άνευ έκπτωσης ή σε μεταγενέστερο χρόνο οπότε και θα έχει λήξει η προσφορά, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αξία το προϊόντος με την έκπτωση και όχι προ της έκπτωσης. 

Εργασία μη Εξειδικευμένου / μη Πιστοποιημένου Τεχνικού
Επιδείξτε ιδιαίτερη προσοχή σε ορισμένα εξειδικευμένα προϊόντα (κάμερες, καταγραφικά, συστήματα συναγερμών, κλειδαριές ξενοδοχείων, θυροτηλεοράσεις κ.λ.π ) που απαιτούν γνώσεις πιστοποιημένου, εξειδικευμένου τεχνικού/προγραμματιστή  ή εγκαταστάτη.   Πριν την αγορά αναζητήστε τον κατάλληλο τεχνικό. Η εργασία ενός μη σχετικού ατόμου μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο προϊόν η οποία ΔΕΝ καλύπτεται από την δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση εφόσον τη δικαιούστε.

Αλλαγή Αξίας
Η «Like IT» έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή

Περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (Dead On Arrival)
Εάν το προϊόν προς επιστροφή και αντικατάσταση, είναι ελαττωματικό και αφορά τα αναλώσιμα μέρη του προϊόντος (π.χ μπαταρία, βαλβίδα κλπ), τότε τα μέρη αυτά θα αντικαθίστανται και θα επιστρέφεται εκ νέου το προϊόν, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Πρώτα πρέπει να επιστραφεί, στη διεύθυνση της έδρας μας, μαζί με το παραστατικό αγοράς και εντός 7 εργάσιμων ημερών. Έπειτα θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητος  έλεγχος του προϊόντος και η εξακρίβωση της καλής κατάστασης της συσκευασίας του και των μερών του.
Ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειρότερη κατάσταση προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην «Like IT». Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.
Αν η βλάβη έχει προκύψει από κακή χρήση του προϊόντος ή από κακή συσκευασία κατά τη μεταφορά του προς την έδρα μας, διατηρούμε το δικαίωμα να μην το αντικαταστήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής, επιβαρύνεται τη χρέωση των μεταφορικών από και προς τα εμάς. Αν στο προϊόν που αποστείλετε δεν εντοπιστεί κάποια βλάβη/ελάττωμα, θα σας το επιστρέψουμε εφόσον το επιθυμείτε και θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά του από και προς την έδρα μας.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία η προγραμματισμό, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.
Σε καμία περίπτωση μετά από αντικατάσταση του προϊόντος δεν ακολουθεί άμεση δεύτερη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση και κατόπιν παραδοχής της «Like IT» για προβληματικής  ποιότητας απόθεμα, γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης (αλλαγής γνώμης)
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως, συμπληρώνοντας (με όλα τα απαραίτητα ζητούμενα στοιχεία) και αποστέλλοντας μας την ειδική φόρμα Δήλωση Επιστροφής/Υπαναχώρησης (εδώ), εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που θα παραλάβετε το προϊόν. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η «Like IT» για την αποστολή του είδους και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

  • Με την άσκηση της υπαναχώρησης, οφείλετε άμεσα και πάντα το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αποστολή της φόρμας Δήλωσης Επιστροφής/Υπαναχώρησης, να μας επιστρέψετε το προϊόν.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση παραλαβής, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, λερωθεί, χωρίς φθορές ή αλλοιώσεις, στην πλήρη συσκευασία του, με όλα τα περιεχόμενα και συνοδεύοντα αυτό εξαρτήματα, έντυπα, οδηγίες κλπ. Επίσης, για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το εκδοθέν παραστατικό αγοράς.
  • Η «Like IT υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυπικό τρόπο παράδοσης που παρέχει η εταιρία .
  • Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην «Like IT» το τίμημα από την Τράπεζα, η «Like IT» θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει συνυπογράψει με τον πελάτη. Η «Like IT» κατόπιν της σχετικής ενημέρωσης δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση μεταξύ τράπεζασ-πελάτη. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από την έδρα μας”,  η επιστροφή του ποσού θα γίνει με τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό του πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την «Like IT» εάν έκανε διαφορετική χρήση από την ενδεικνυόμενη για τη λειτουργία των προϊόντων. Η χρήση πρέπει να γίνεται με βάση τις πληροφορίες που αναγράφονται στην εξωτερική συσκευασία και τις οδηγίες χρήσης κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η «Like IT» και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η «Like IT» είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τη φύση και λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή  λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την «Like IT» για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την «Like IT και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η «Like IT» δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωση της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης τουέναντι του πελάτη.

Επίλυση Διαφορών
Για όποια διαφορά ήθελε προκύψει μεταξύ της «Like IT» και χρηστών από την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος θα καταβάλλεται προσπάθεια για φιλική επίλυση μετά από σχετικό έγγραφο αίτημα του χρήστη.
Με γνώμονα την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών, η «Like IT» αναγνωρίζει, αποδέχεται και χαιρετίζει την προσφυγή στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (Online Dispure Resolution – ODR) με σκοπό την ηλεκτρονική επίλυση των διαφορών. Μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) στην ιστοσελίδα:https://webgate.ec.europa.eu/odr/
Χρήστες και  «Like IT» δύνανται να υποβάλουν ηλεκτρονικές καταγγελίες και να συμφωνήσουν ποιός από τους αναγνωρισμένους σε κάθε κράτος μέλος φορείς επίλυσης, επιθυμούν να αναλάβει την εξωδικαστική ηλεκτρονική επίλυση της διαφοράς τους. Εφόσον η διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί εξωδίκως, η διαφορά θα επιλύεται με προσφυγή στα κατά τόπους αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.
Σε περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας ενός προϊόντος, είτε λόγω βλάβης είτε άλλων παραγόντων (κακή εγκατάσταση, διακοπή τηλεφωνικής γραμμής, διακοπή ασύρματης επικοινωνίας, ανεπαρκής συντήρηση) η  «Like δεν φέρει ευθύνη για βλάβες είτε ζωής είτε περιουσίας.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεχτικά  τους όρους αγοράς , επιστροφής και εγγύησης πριν από την αγορά σας. Προχωρήστε σε ηλεκτρονική παραγγελία και αγορά μόνο αν συμφωνείτε απόλυτα με όλα τα παραπάνω. Για οποιοδήποτε σημείο επιθυμείτε οποιαδήποτε επεξήγηση καθώς και για όποια απορία σας δημιουργηθεί μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στ τηλέφωνο 2314 312987.

Οποιαδήποτε διαφορά, εάν επιβαρύνει την «Like IT», με άσκοπα έξοδα που προκλήθηκαν από άπατη ή δόλο, διατηρεί το δικαίωμα επίλυσης της, δια της δικαστικής οδού.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε όλους τους παραπάνω όρους. 

ΕΓΓΥΗΣΗ

Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση.
Τα ρολόγια έχουν δύο (2) χρόνια εγγύηση για οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα. Οι αισθητήρες, Bluetooth ακουστικά, κάμερες, wristbands και τα προϊόντα ασύρματης δικτύωσης ένα (1) χρόνο. Η εγγύηση δεν καλύπτει οποιαδήποτε ζημία από φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης/χρόνου ή οποιαδήποτε ζημία από μη φυσιολογική/κακή χρήση.
Η παρούσα εγγύηση καλύπτει μόνο τις ζημίες που κατά τη γνώμη της Like IT από εξουσιοδοτημένο Like IT  εκπρόσωπο, δεν προκλήθηκε από ατύχημα ή ακατάλληλη χρήση, συνήθη και καθημερινή φθορά, τροποποίηση, απόπειρα επισκευής, αμέλεια.
Το παραστατικό αγοράς  χρησιμεύει ως απόδειξη για την αγορά και την αυθεντικότητα των προϊόντων που αγοράζονται και ως απόδειξη του δικαιώματος εγγύησης αυτής.
Η Like IT διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να προσαρμόσει αυτούς τους όρους εγγύησης κατά την κρίση της, ανά πάσα στιγμή.
Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής, τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθιστώνται (με ίδια ή εφάμιλλα ίδιων ή ανώτερων χαρακτηριστικών).
Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία του παραστατικού αγοράς.
Η παρούσα εγγύηση δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα σας.